یزدفردا "تقوائی:روساي پژوهشگاه‌ها و پاركهاي علم و فناوري با انتشار بيانيه‌اي ضمن تبريك انتخاب مجدد دكتر محمود احمدي نژاد به رياست جمهوري اسلامي، بيعت مجدد خويش با مقام معظم رهبري و حمايت قاطعانه از دولت خدمتگزار و مردمي را اعلام كردند.متن اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
‪ ۲۲‬خرداد ماه در تاريخ ايران بعنوان يك روز حماسي به ثبت رسيد و مردم حماسه ساز، هوشيار، فهيم و هميشه در صحنه با حضور بي‌نظير و حماسي خويش در پاي صندوقهاي راي كه به تعبير رهبر فرزانه انقلاب جشن واقعي براي مسلمانان و زلزله سياسي براي بدخواهان و دشمنان نظام بود را رقم زدند.
بايد اذعان نمود كه برنامه‌هاي عدالت محور دكتر احمدي نژاد در مسير رشد و پيشرفت جامعه اسلامي و حمايت و عنايت ويژه ايشان به علم و فناوري در راستاي دستيابي به برنامه پنجم توسعه و نيل به سند چشم انداز ‪ ۲۰‬ساله با محوريت قدرت اول منطقه‌اي در چهارسال گذشته بسيار چشمگير بود و توجه به اين مهم در دولت دهم و حمايت مضاعف دكتر احمدي نژاد به يقين، ايران اسلامي و سربلند را زودتر از موعد پيش بيني شده به اهداف، آرمانها و افقهاي روشن و پيش رو براساس منويات داهيانه رهبر خردورز به مقصد و مقصود خواهد رساند.
بي شك دستيابي به فناوري هسته اي، ماهواره اميد، فناوري نانو و زيست فناوري و ... مرهون حمايت بي‌وقفه و قاطعانه و ايستادگي دولت نهم در برابر خواسته‌هاي ناحق و نامشروع و در عين حال ظالمانه استكبار جهاني بوده است و اين ايستادگي و مقاومت در دولت دهم نيز در پرتو حمايت حداكثري صورت گرفته در ‪ ۲۲‬خرداد ماه حركت و سرعت رشد و توسعه علمي را در كشور فزوني خواهد بخشيد و اميد است در چهار سال آينده نيز اخبار خوش علمي پاسخي به محبت‌هاي اقشار جامعه و حضور حماسي شان باشد.
متاسفانه اين روزها حوادث تلخي در تهران و برخي از شهرها از سوي عده اي فريب خورده و اغتشاشگر روي داده كه موجب آشوب و سلب آسايش و آرامش مردم غيرتمند گرديده است زيرا كه ملت با حضورشان در انتخابات بار ديگر ايران اسلامي را در دنيا سربلند و سرفراز نمودند و دشمنان اين مرز و بوم را در بهت و حيرت فرو بردند.
از نامزدهاي محترم انتخاباتي نيز مي‌خواهيم كه در فرصت تعيين شده هرگونه اعتراض را از مجراي قانوني خود كه خواسته مقام معظم رهبري، عالمان دين، دانشگاهيان و مردم شريف است پي بگيرند و شيريني حضور را در كام مردم ايران و مسلمانان جهان تلخ ننمايند.
بيانات گهربار، تاريخي و مهم مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي اخير نماز جمعه تهران فصل الخطاب محسوب شده و دولت و دشمن را از هم تميز داد و راه آينده را براي همگان مبرهن نمود.
ما بيعت و حمايت خويش را از ژرفاي جان از رهبر دورانديش و فرزانه انقلاب اسلامي اعلام مي‌نماييم و مطمئنا هرگونه انحراف از مسير ترسيم شده از سوي رهبر انقلاب راه بسوي دشمن داشته و محكوم به شكست است و انزجار آحاد مختلف جامعه را در پي خواهد داشت.
در پايان بار ديگر حماسه به ياد ماندني و تاريخي ‪ ۲۲‬خرداد و مشاركت حداكثري قريب به ‪ ۸۵‬درصدي و راي ‪ ۲۴‬و نيم ميليوني به دكتر محمود احمدي نژاد را به حضرت ولي عصر -عج>، مقام معظم رهبري، علما و مراجع عظام، رئيس جمهور محبوب و مردمي و خدمتگزار و كليه آحاد جامعه تبريك و تهنيت عرض مي‌نماييم و حضور پرشور و پرشكوه نسل سومي در پاي صندوق‌هاي راي را نشان از حفظ و انتقال ميراث گرانسنگ ارزشهاي انقلاب اسلامي به نسل جديد مي دانيم و با جان و دل در راه اعتلاي دين و ميهن و آيين اسلام و نيل به قلل رفيع عزت و افتخار ايران اسلامي در سراسر جهان از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا